Prečo cudzí ľudia komentujú životy druhých?

26.11.2015 16:34

Prečo? To nemajú nič lepšieho na práci? Majú tak nudné životy že musia riešiť všetky okolo seba? Alebo, čo je najsmutnejšie, riešia iných aby nemuseli riešiť seba?

To si tak idem po meste a všimnem si pána čo ma s úžasom sleduje. Nepoznám ho, nie je mi ani povedomý, no jeho zvedavý pohľad a to, že sa pri mne pristavil ma prinúti rozmýšľat kto by to asi tak mohol byť. Nejaký rodinný známy? Čo by tu ale robil? Alebo niekto z mužovej strany? Ako by ma poznal? Nie je to niekto z podnikov do ktorých som zvykla chodievať? Nebol vtedy na koncerte kde som sa opila ako delo a so všetkými sa kamarátila? Alebo z nejakého festivalu? Že by mal až takú dobrú pamäť? Dlho som nikde nebola..
Pristúpime k sebe bližšie, pozerám naňho, on pozerá na mňa, pozrie mi na brucho kde z nosičky na svet vykúka moja malá pijavica, pozrie späť na mňa "No toto.." vylezie z neho, "..deti majú deti?"
Ahaaa, bliklo mi v hlave, len sa usmejem, prehodím automatickú frázu "v pohode" a kráčam ďalej.

Ale nedalo mi to. Musela som nad tým popremýšľať. Prečo cudzí ľudia komentujú životy druhých? Prečo pred nimi? Aj keď nevedia nič o situácii? Aj keď vyzerám na 15, plnoletá už nejakých pár rokov som. A aj keby som mala 15, prečo má potrebu to onen starý pán komentovať? Ja som tiež naňho nepozrela a neutiekla s krikom: "Pomoc, hovoriaca mŕtvola!" Mala som.

Máte to podobne? Alebo naopak, vôbec so mnou nesúhlasíte a najradšej každému človeku ktorého zbadáte na ulici od srdca poviete čo si o ňom myslíte? Som rada za každý názor.

Diskusní téma: Prečo cudzí ľudia komentujú životy druhých?

Vazne,deti maju deti,povedal???:-):-):-)

Simonet | 29.02.2016

Tak to je karma!Alebo mladistve geny!
To sa stalo aj tvojej mamce s tebou!!!
Ty si to vyhodnila,akoze ON komentuje tvoj zivot?
Je to svojim sposobom netaktnost,ale co ked mal
len obycajnu radost,ze vidi mladu mamcu s mimcom,
a nie uzkostlivu 38. s jedinacikom zmontovanym v labaku?
Nabuduce rozsir "v pohode"o par rozvitych viet,co?to das

Přidat nový příspěvek